بدون دیدگاه فوریه 27, 2022 admin

توجیه جامعه هدف در کارآفرینی اجتماعی:


در مرحله سوم کارآفرینی اجتماعی باید جامعه هدف رو به خوبی توجیه کنید. تا مخاطب آگاهی و در نتیجه اطمینان بیشتری به روند کسب و کارتون داشته باشه.

برای در جریان‌گذاشتن مخاطب هیچ چیزی بهتر از صداقت و شفافیت نمیتونه پیام شما رو
درست منتقل کنه، دور از کنایه حرف زدن و داشتن صداقت هوشمندانه در نیت و عمل
کارآفرین، حس اعتماد به نفس رو به مخاطب منتقل میکنه.

این اعتماد به نفس جزو الزامات ویژگی های یک‌کارآفرینه، تا بتونه بدون تردید به راه حل های موجود، بااطمینان اونهارو عملی کنه.

گاهی در این مسیر طولانی کسب و کارتون باور های نادرست، شبیه ابر سیاهی به ادامه راهتون سایه میندازه،‌ سایه ای که از بین بردنش زمان و عذم جدی نیاز داره. میتونید برای حل
این سایه، یا هر مشکلی که در این مسیر مثل یه سایه راهتون رو تاریک میکنه،

از مراجع مورد اطمینان جامعه بخواید تا با مخاطبتون حرف بزنه، و اونهارو همراه کنه.

گاهی هم برای کسب همراهی مخاطبتون فقط لازمه گوش شنوای حرف هایشان باشید.
همین یک‌ کار کوچیک هم در این مسیر قدم مثبتی رو به جلو محسوب میشه.

تموم این قدم ها، هرچند کوچک، قراره روز به روز شمارو به مقصدتون نزدیک تر کنه، در
انتهای این‌مسیر، وقتی در نوک قله ایستادید خواهید دید بدون صبر و بردباری رسیدن به همچین نقطه ای، ممکن نبوده…

محتوای فرهنگی دیجیتال بیشتر در سایت روشنگر
مشاهده موشن گرافیک های بیشتر درباره کارآفرینی

دانلود با لینک مستقیم