تحلیل اطلاعات مربوط به کسب و کار: ما هر روز با حجم دادههایی اشباع میشیم که بیشتر از توان پردازش مغز ماست
دادهها درست مثل اون سنگ، دارن به سمت ما هجوم میارن و ما هم نمیتونیم از دستشون فرار کنیم
ولی اگه فقط راهش رو بلد بودیم، میتونستیم از همون دادهها برای تصمیمگیری بهتر در مورد
سلامتی، توانگری و خوشبختیمون استفاده کنیم،
به هر داده ای اعتماد نکنید من دوست دارم چند تکنیک ساده به شما ارائه کنم
تا دادهها رو به شکل مؤثرتری هدایت کنید و مطمئن بشید که هجوم دادهها شما رو له نمیکنه.
یه برند غذای صبحانه مدعی بود که هر جعبه از محصولاتش حاوی دو ملاقه کشمشه
خب این خیلی منطقی به نظر میرسه، مگه نه؟ ولی صبر کنید!! اندازهی یه ملاقه چقدره آیا منظور یه ملاقهی کوچیکه که فقط 10 تا کشمش ظرفیت داره یا یه ملاقهی بزرگ که 100ها کشمش در اون جا میشه؟ اینجاست که به اولین ابزار تحلیل بازار کسب و کار نیاز داریم، یعنی تعریف، لازمه معانی معلوم شن
ما همواره با این نوع از تعاریف مبهم در مورد اطلاعات مواجهیم
از دستورالعملهایی مثل خوردن هشت لیوان آب در روز گرفته
.تا موضوعات پیچیدهتر مثل سیاست
اخیراً در ایالات متحده بحثهای زیادی
.در مورد کسر مالیات از طبقهی متوسط انجام شده
ولی دقیقاً چه کسانی اعضای طبقهی متوسط حساب میشن
و چه شروط و پیشنیازهایی دارن؟
آیا همهی ما بر سر افراد مشخصی تؤافق داریم؟
،آیا محل زندگی و زندگی فردی یا خانوادگی
تغییری در این طبقهبندی ایجاد میکنه؟
تحلیل اطلاعات مربوط به کسب و کار
دانلود با لینک مستقیم