حمایت از نوآوری و ایده ها: یک شرکت چطور میتواند شورشگران درون خود را تغذیه کند رهبران سازمانهای بزرگ مسئولیتی برای ایجاد شتاب دارن اونها این شتاب رو با همجهت کردن تمام افراد به دست میارن کارکنانی که این شتاب رو با ابتکارهای تکاملی تقویت میکنن توسط کمپانی پذیرفته و تحسین میشن. این «نوآوری تکاملی»ـه، یه سیلاب انرژی که در جهتی مشابه جریان داره ولی نوع دیگهای از نوآوری هم وجود داره…
«نوآوری انقلابی» نوآوری انقلابی از محصولات و مشتریهای موجود منحرف میشه و به همین خاطر میتونه ریسک داشته باشه
چون ضمانتی وجود نداره که ارزشمند یا کاربردی باشه با این حال نوآوری انقلابی پتانسیل باز کردن کسبوکاری جدید
با مشتریهایی از نوع جدید رو داره در نتیجه کمپانیهای بزرگ به ترکیبی از هر دو نوع نوآوری نیاز دارن
با این حال غالباً نوآوری انقلابی در نهایت در فضای خارج از شرکت خواهان پیدا میکنه
ولی چرا اینطوریه؟ این طور نیست که در شرکتهای بزرگ خبری از ایدههای جدید نباشه
در واقع اغلب در این شرکتها افرادی شورشگر با ایدههایی وجود دارن که برخلاف روند شتابیِ موجوده
ولی جلب توجه به سمت ایدههاشون خیلی برای اونها ناامیدکننده میشه
و شورشیهای ناامید منتظر نمیمونن خیلی از اونها بیرون میزنن تا استارتآپهایی رو کلید بزنن
و ایدهی خودشون رو آغاز کنن ولی میدونید 90 درصد از استارتآپها شکست میخورن
در نتیجه خیلی از این شورشیها به بن بست میرسن ولی کمپانیهای بزرگ برای دگرگونی درونی خودشون دقیقاً به همین افراد شورشگر نیاز دارن
حمایت از نوآوری و ایده ها
دانلود با لینک مستقیم